شهیـــد اســــحاق صبـــــوری

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد اســــحاق صبـــــوری

بسیج مسجد کاظمبیک بابل

شهیـــد اســــحاق صبـــــوری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام اســــحاق صبـــــوری از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : ابراهیم
تاریخ تولد : 1345/06/14
تاریخ شهادت : 1362/12/05
محل تولد : بابل
گلزار معتمدی بابل
نحوه شهادت : اصابت ترکش به سر و ساق
محل شهادت : عملیات والفجر6- دهلران

بایگانی

وصیت نامه شهید اسحاق صبوری

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وصیت نامه  شهید اسحاق صبوری

«مَن طَلَبَنی وَجَدَنی، مَن وَجَدَنی عَرَفَنی وَ مَن عَرَفَنی اَحَبَّنی وَ مَن اَحَبَّنی عَشَقَنی وَ مَن عَشَقَنی عَشَقتَهُ وَ مَن عَشَقَتَهُ قَتَلتَهُ وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ وَ مَن عَلی دِیَتَهُ فَاِنّا دِیَتُهُ.» آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم.

به نام خدا درهم کوبنده ستمگران وظالمان وبا سلام به رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران و نور چشم مستضعفان جهان. سخنم را با نام الله آغاز می کنم و آنقدر به جبهه می روم تا شهید شوم.

ای جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) درمیدان نبرد شهید شد بخدا سوگند مرگ با افتخار بهتر از مرگ با ذلت است ما که همه مردنی هستیم پس چه بهتر است در جبهه حق علیه باطل کشته شویم و یک اجری هم و یک ثوابی هم از اینجا ببریم که درپیشگاه خداوند رو سفید باشیم. ای جوانان مبادا درغفلت بمیرید که علی درمحراب عبادت شهید شد. مبادا درحال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین (ع)و با هدف شهید شد.ای جوانان مبادا دست از این رهبرتان بکشید مبادا پشت به رهبرتان کنیدای جوانان نگذاریداین منافقان کوردل صفتان از پشت به این انقلاب خنجر بزنند.ای برادران به امام وفادار باشید و این را بدانید که خداوند با شماست.

 ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه حق علیه باطل جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا و حسین(ع) نمی توانید جواب زینب را بدهید که تحمل 72 شهید را نموده است.ای مادران مگر چه چیز ما از آنان کمتر است ای مادران مگر ما نزد شما امانت نیستیم ما که همه رفتنی هستیم پس چه بهتر در جبهه این افتخار را پیدا کنیم ای مادران همه شماها مثل خاندان وهب باشید که جوانان را به جبهه های نبرد بفرستید و حتی جسد اورا هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرموده است سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم.ای مادرم اگر من افتخار شهید شدن را پیدا کردم مبادا برایم گریه کنید آن وقت است که فزت برب الکعبه(بخدای کعبه رستگار شدم)  و اگر جسد من نیامد ناراحت نباش و مثل مادر وهب باش.

چه سخن شیرینی فرمود جسد اورا هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب می گوید سری را که در راه خدا داده ام پس نمی گیرم پس شما هم همینطور باشید مبادا بر سر جسد من گریه کنید چون شما با گریه کردنتان مراعذاب خواهید داد و دشمنان اسلام را شاد خواهید کرد ای برادران استغفار ودعا رااز یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین درد دعاست و همیشه به  یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و هرگز دشمنان در بین شما نیاندازند وشما را از روحانیت متعهد عزیز ما جدا نکنند که اگرچنین کردند روز بدبختی مسلمانان وروزجشن ابر قدرتهاست وحضورتان را در جبهه های حق علیه باطل ثابت نگه دارید در راه امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید وخود را تسلیم او سازید وصداقت واخلاص خود راهمچنان حفظ کنید اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگیرند چون آنها معنی اصلی اسلام را خوب درک نکردند که پیرو رهبر و ولایت اوباشندخداوند در سوره بقره می فرماید آنهایی که معنی اسلام را خوب درک نکردند در جلوی چشم آن ها پرده ای قرار گرفته است که چشمشان حقیقت را باطل جلوه دهد واز دیدنش معذور است وچشمشان باطل را حقیقت جلوه می دهد و آنهایی که به حقیقت پیوستند روشن دلند و آنهایی که حقیقت را نیافتند و حقیقت را باطل جلوه کردند کور دلند آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگیرند و بر جنازه ام حاضر نشونداما باشد که دماءِ شهدا آنان را نیز متحول سازد به رحمت الهی نزدیکشان کند. (وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹ مپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان رزق و روزی می خورند(سوره آل عمران آیه 169) و سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره ی خونم  سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد و با خداوند پیمان می بندم که در تمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین(ع)همراه باشم تا هنگامیکه همه احکام اسلام در زیر پرچم اسلامی امام زمان(عج)به اجرا در آید (وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَکِن لاَّ تَشْعُرُونَ) کسی را در راه خدا کشته شد، مرده مپندارید بلکه او زنده ی جاوید است ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت(سوره بقره آیه 154)

شعار های همیشگیتان را فراموش نکنید:

خدایا،خدایا تا انقلاب مهدی تو را به جان مهدی خمینی را نگه دار .

خدایا،خدایا ما اهل کوفه نیستیم حسین تنها بماند،مگر جانباز بمیرد امام تنها بماند.

برای فتح کربلا خیز و به جبهه ها بیا.

(والسلام) اسحاق صبوری

      

 

 

۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی